fredag 4 juli 2014

Nu drar vi...



Packning pågår för fullt här hemma och jag anar att det inte blir många timmars sömn i natt (heller). Ah så mycket som man ska tänka på när fem personer åker bort i tre veckor.

För imorgon åker vi. Vi åker på vår äventyrsresa och kommer att bo på ön La Réunion och grannön Mauritius under tre förhoppningsvis underbara veckor. 
Och ja, ni får följa med. Jag vet att det varit under all kritik dåligt med uppdateringar här men jag har helt enkelt inte mäktat med. Jobbet har nästan tagit knäcken av mig men nu äntligen är semestern här och tidigare idag gick jag ifrån jobbet för att inte komma tillbaka på fem veckor. Hm... jag undrar i mitt stilla sinne hur lång tid det kommer ta att stressa ner... för shit vilket race jag kört nu ända in i det sista.

Men som sagt. Semestern är här och jag ska ta mina älskade och vi ska göra vårt livs äventyr tillsammans.
Nu börjar det...


4 kommentarer:

Titti08 sa...

Ska bli kul att följa er resa.....spännande.
Hoppas ni får det underbart.
Kram Titti/ Huay Yang Thailand

Lena sa...

Skönt att höra att din bloggtystnad "bara" beror på mycket att göra.

Vad underbart det låter! Ha en underbar resa!

Kram Lena

Sahra sa...

Mauritius är så fantastiskt och särskilt för barnen. Ni kommer få det ljuvligt. Trust me. Kram

Ekenäsliv sa...

Bara njut nu och hoppas du kan stressa ner nu.
Njut och var rädd om dig!
Kram Anna