tisdag 3 juni 2014

Semesterplaner



Jag är på resande fot och befinner mig just precis nu på ett hotellrum i London. Jag reser ju en del i jobbet men den här våren har det inte alls blivit mycket resor vilket jag tycker är väldigt skönt eftersom det tar på krafterna och jag har kommit till den punkten i livet då jag mycket hellre sitter hemma i soffan om kvällen med en stor kopp thé i knät och hör mina tre små skatter sussa sött i sina rum.

Att vara på resande fot sätter ändå igång en del tankeverksamhet om den stundande semestern och det äventyr familjen ska ta sig an under sommaren. Vi ska göra en långresa och besöka två av öarna i boken ovan. Kan ni gissa vilka? Det ska bli ett fantastiskt äventyr under Juli månad och nedräkningen har börjat.

Jag tror nog inte jag behöver skriva hur sjukt peppad jag är och hur mycket jag längtar efter semester!
Fast å andra sidan - vem gör inte det?




10 kommentarer:

Sahra sa...

Har inte varit på Reunion men flera ggr på de två andra. Heeelt fantastiska resor och jag längtar alltid tillbaka. Ni kommer få det toppen. Kram

Lena sa...

Oj, härligt! Det kommer bli fantastiskt!

Kram Lena

Unknown sa...

NI KOMMER ATT ÄLSKA MAURITIUS! Ooooh vad jag längtar tillbaka … kanske det vi ska avsluta sommaren med. Mmmm …
Var ska ni bo? Vill ni ha tips på ett helt fab ställe får du höra av dig!
KRAM

Emschen sa...

Jag längtar till dagarna/veckan precis innan semester för då är det som allra bäst, hela semester ligger framför mig och jag kan nästan nå den om jag sträcker på mig. Det gillar jag bäst.
I år längtar jag nog faktiskt lite extra till semestern för vi ska göra så mkt roligt, sånt vi inte har gjort förr.

Titta in hos Thess sa...

Ser ut som om ni kommer att få en fantastisk semester :))

Kram Thess

Ninelin sa...

Hm, nu blev jag ju inte så avis. . . vilken resa ni har framför er! Maldiverna har jag varit på för flera år sedan, då jag fortfarande dök. Har häftiga minnen med mycket haj ;-)

Kram N

Adela sa...

Ojjjj jaaa, jag vill med!;)
Det kommer att bli en fantastisk semester!

Kramar
Adela

Ekenäsliv sa...

Låter ljuvligt!!!
Och ja, jag längtar med efter seeeeeeemester!!!
Ha de fint!
Kram Anna

Unknown sa...

Åh semester och Mauritius - så mycket att se fram emot och glädjas åt!

Anonym sa...

I haѵee read so many articlеs concerning
the blogger loverѕ however tҺis articflе is genuinely a nice post, keep it up.



Here is my weblog ... adam lambert album