måndag 3 februari 2014

Hello Monday



God morgon!
Ny vecka, nya möjligheter.
För mig startar idag ännu en galet intensiv vecka och det är med sorg jag konstaterar att alla de fina och spännande inbjudningar som trillat ner till olika event och presstäffar nu under DesignWeek, som startar idag får bli liggande. Det finns tyvärr inte en sekund över till dessa och det känns verkligen tråkigt, men jo det är så livet är och jag har ju ett riktigt jobb att sköta som just nu tar en hel del tid. Förhoppningsvis genererar den tiden och energin jag lägger ett bra resultat ändå.

Så nu kickar vi igång veckan. Jag kör en mötesdag där möten ligger "back to back" under princip hela dagen.
Hepp - Måndag!


3 kommentarer:

The Place To Be sa...

Ibland får man tyvärr tacka nej till roliga saker, men det går ju fler tåg som tur är :-).
Och man kan ju följa med rätt bra med alla bloggar, så är man lite delaktig i alla fall.

Jag ska försöka hinna med en liten sväng på mässan.
Ha det gott!
Kram Malin

Ninelin sa...

Hm, ja jag vet. Trist att behöva säga nej. Men det är ett måste ibland. Men alldeles för ofta.

Kram N

dianasdrömmar sa...

Samma här inbjudningarna fick ligga åt sidan för 12 dagars jobb i streck..men så är livet kram D