lördag 22 februari 2014

En liten flicka


En alldeles bedårande liten flicka har fötts, och nej det är inte Prinsessan Madeleines bebis jag pratar om, även om hon också med största sannolikhet också är alldeles bedårande. Nej den här flickan föddes för två veckor sedan och är dotter till våra allra bästa vänner. Vänner vi hängt med i evighet och som älskar och älskas av våra barn. Nu har vi fått en liten flicka att älska och skämma bort och det är så himla mysigt att få hålla ett sånt litet knytte igen. 

Ja och så måste jag ju kommentera Stora Bloggdagen. Så himla kul att responsen är så stor och att ni verkar sugna på upplägget. Mer info kommer som sagt nästa söndag då biljetterna släpps här på bloggen. All info ni behöver kommer ni att få då, men jag vet att några av er undrar över pris. Upplägget kommer att bli ungefär som förra året med en "eventdel" under dagtid och så "middag och fest" på kvällen. Man kommer att kunna köpa biljetter till båda eller välja bara en del att vara med på. Priserna ligger runt ca 500 kr för eventbiljetten och ca 350 för middag inkl. vin, och middagen är till rent självkostnadspris.

Nä, nu är det nog dax för den här mamman att tappa upp ett bad, plocka med nya Lantliv och ge mig själv en stund egentid. Mannen har utlovat räkor och lagt en flaska skumpa på kylning så det tycks bli en lördag helt i min smak och stil.

Vi hörs vänner!

3 kommentarer:

Ninelin sa...

Mysigt med nytillskott, känna doften av bebis. . .

Ha en skön lördag. Har nu gjort ett antal måsten, tänkte luta mig tillbaka en stund.

Kram N

Hajan sa...

Det är alltid mysigt med en liten babys

Vitae stilo sa...

Låter som en alldeles utmärkt lördag!

Önskar dig en fin kväll <3

Kram
Helen
www.vitaestilo.se