onsdag 27 mars 2013

Snart så..


Snart så är den här, den efterlängtade Påskledigheten. 
Själv har jag en dag kvar att jobba efter idag, men det får bli något åt halvdagshållet tror jag bestämt. Dessutom är lilla fröken fortfarande inte helt frisk så inte helt omöjligt att det blir ytterligare en dag hemma med henne imorgon. Vi får se hur det utvecklar sig - en väldigt seg och långdragen feber har det varit i varje fall.
Själv har jag börjat smygstarta med Påskgodiset.. egentligen vill jag ju ha en skål med små godisägg ständigt framställd som "pynt" men det finns alltför många klåfingriga små händer här i huset så det godiset ligger inte kvar så länge som det var tänkt. Plan B är alltså godis i köksskåpet där jag får smyga åt mig en liten bit då och då. Påskharen, han kommer väl egentligen inte förrän på lördag?

Och så har vi en vinnare av skönhetskitet från La Roche Posay som lottades ut i samarbete med Militus Medical - Anna/Rackarungar kan glädja sig åt en liten påskpresent. Grattis, maila mig adress så får du snart ett litet paket.


4 kommentarer:

Krannina sa...

Krya! Nu får det bli vår och inga mer sjuka barn!!

Kram

Casa of Mia sa...

Ska bli riktigt härligt med påsk och lov! Nu tror jag att våren är på väg och att vi får slippa alla förkylningar, kram

Anna/Rackarungar sa...

Wiiie!! Är det sant. Tack. Tack. Tack. Vad kul. Mailar genast. Tack.

Anna/Rackarungar sa...

Wiiie!! Är det sant. Tack. Tack. Tack. Vad kul. Mailar genast. Tack.